lördag 1 mars 2014

Nejdå, jag har inte glömt bort bloggen...

... jag har bara inte bakat så mycket sista tiden. Fast till alla hjärtans dag gjorde jag bröd med hjärtan på. Lite hederligt "ta vad du har"-bröd som jag piffade till genom att ta av lite deg som jag rullade till en lång korv och formade till ett hjärta ovanpå själva brödkakan. Blev fint.

Den här helgen blir det inget bakat, vi är bortbjudna både idag och imorgon. Imorgon blir det 9-årskalas, det lär föra med sig tillräckligt av sötsaker :-).

Just nu sitter jag med en kopp kaffe och har börjat läsa Lotta Lundgrens "Om jag var din hemmafru" som jag fyndade på bokrean. Så rolig bok! Jag gillar verkligen Lotta, hon är cool. Kan varmt rekommendera boken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...